.

fredag 30 september 2011

Om man skulle ta sig i kragen idag och göra nått vettigt av denna fredag. Jaa igår blev de soffhäng för hela slanten, men det var för att jag hade sån jäkla huvudvärk. Men idag är det en bättre dag som tur är, kanske alla isglassar och klubbor jag åt igår hjälpte?! Men isglass löser alla mina problem, om jag är lessen så blir man snäppet gladare om jag äter en god saftig isglass, om jag har ont i halsen så känns det mycket bättre efter att jag har vräkt i mig en isglass, om jag är i behov av smarta ideer så tar jag en isglass ur frysen och plötsligt får jag en dunder smart ide.. Ja jag tror ni förstår vad jag menar, jag älskar helt enkelt isglass.

Idag borde jag ta en riktigt lång promenad, jag borde fara och hämta ut massor av mediciner, jag borde städa mitt rum, jag borde-listan är ganska så lång vid det här laget. Den bara blir längre och längre för varje dag. Varför? Jo för att jag bara skjuter upp allt jag borde göra till nästa dag och så fortsätter det sådär, ni kanske känner igen er? Och sen när jag faktiskt känner för att städa mitt rum, nej då ska jag fara in på sjukhus.
Men nu ska jag iallafal ta en dusch och fräscha upp mig lite. Sen bär det av till apoteket för att hämta mediciner, jaa jag har blivit stammis där vid det här laget. Alla där känner igen mig! Efter det får vi se vad den här fredagen har att erbjuda, ikväll blir det iallafall att yra runt på open by night tror jag minsann!

Inga kommentarer: