.

tisdag 8 maj 2012

www.snyggast.ax?

Jag tittade igenom bilderna på min dator idag, kanske lika bra om jag inte hade gjort det! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vara glad eller lessen. Fast om jag ska vara ärlig fick jag mig ett gott skratt när jag såg bilden. Kan ha varit den fulaste bilden som jag sett någonsin. Den fulaste bilden på mig och mina två syskon som någonsin tagits.

Kanske tillochmed fulare än fotot från när vi var små, när macke hade ett fotbollshuvud, josse hade pottfrisyr och jag hade inga tänder! Fast bilden ger glädje och man blir glad av och se den! Jag måsta zooma in våra ansikten, så blev det ännu bättre.
Kära vänner, se och njut av vad riktig skönhet är!


Syskonen "snygg" Thörnroos?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vad lika ni är!! :) / MAdde

Lappoflickan sa...

Du säger det, kanske det är en viss likhet endå! :)