.

tisdag 22 maj 2012

Livet leker!

Jag ville bara säga det! Just nu har jag inte så mycket mera att komma med. Sommaren står framför dörren och sommarlovet inte mycket långt efter på trappan. Kommer bli så jäääkla rolig sommar, jag kommer ju inleda min korpfotbolls karriär den 6 juni på Nabbens gräsplan! Bee there, om ni vill se på högklassig fotboll (ta det jag just sa med en nypa salt)

Jag ska även inleda min karriär som sjuksyrra, eller egentligen är det väll typ som närvårdare, på Troberghemmet. 11 juni går startskottet! Så är det nå sår som behöver plåstras, rumpor som behöver torkas, ryggar som behöver tvättas, huvudvärk som behöver botas, så ring mig vettja!

Till sist ska jag även inleda min karriär som sommarstatsbo, förut har jag varje sommar varit på Brändö men nu är det andra puckar som gäller, måste säga att det både känns bra och dåligt. Men mest bra! Blir att hänga på en parkbänk eller på lilla holmen och spana efter min drömkarl för fulla muggar hela dagarna.
Varje sommar i fem år har jag lovat mig själv att hitta en karl på sommarlovet, alla fem år har jag misslyckats hitills. Fast kanske trenden vänder nu?

Inga kommentarer: