.

fredag 7 september 2012

Äntligen fredag, vilket betyder att en efterlängtad helg är här och det i sin tur betyder ledighet, jiiiha!
En fullspäckad helg står framför dörren, inga drar vi i någon broms bara för att det är helg inte, fullt fart hela tiden är det som gäller. Ikväll väntar middag hos Madde, kanske trerätters tillochmed? Det kallar jag fredagslyx. Trevlig samvaro och några glas vin, jaa inte har jag nånting att klaga på iallafall. Dagens dilemma: Klänning och visa det bruna benen för en sista gång och frysa som tusan eller röda byxor och värme? Jag tror det blir det sistnämda. Konstaterande: Jag börjar känna mig gammal och förståndig!

På lördag morgon bär det av till Uppsala med twinsen och Luna för att våldgästa tvillingarna Sandström och kusinvitamin. Såå nu kanske det blir en löparrunda innan jag tar på mig festkläderna och drar på middag.
Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer: