.

torsdag 13 september 2012

Torsdag.

Torsdag redan, veckan har bara rusat iväg. Jag tyckte att det just var måndag morgon och helgen kändes alldeles för långt bort. Men nu är den här, jippi!

Igår blev jag så nöjd och glad när jag var och hälsade på till min avdelning där jag jobbade i somras. Så var jag in och hälsade på hos en dement boende (hon är extremt virrig och glömsk). Jag gick in med två andra studerande som inte hade jobbat där. Hon pekade på de två studerande och undrade vem dom var, sen pekade hon på mig och sa:" dig känner jag nog igen, det är ju du med flätan". Det värmde en ung flickas hjärta, det kan jag leva på länge!

Tänkte att jag måsta vara som vilken bloggare som helst och lägga upp bilder på dagens klädsel. Varning för kass kvalite!

En grön/turkos stickad tröja.

Ett par helt vanligt svarta byxor.

Mina nya vinröda Converse, som jag älskar! Som jag letade efter dom,överallt, i Åbo och i Stockholm. Plötsligt hitta jag dom en vacker dag på ZicZac och dom hade bara min storlek kvar, kosta vad de kosta mendom skulle jag ha! Sagt och gjort, jag köpte dom. Dagen efter när jag åkte Rosella, så vad hade dom inte där om ett par vinröda converse i min storlek 20 euro billigare än jag hade köpt dom för dagen innan? Typiskt!

Inga kommentarer: