.

tisdag 25 september 2012

Tisdag.

Tjej på Arken i fredags: "Heeeey tjejen som alltid hälsar glatt i omklädningsrummet på Trobergshemmet."
Siddubarra, kul att man även ger avtryck hos folk man inte känner.
Jag känner att motivationen till att gå i skola kanske inte är i topp, tröttheten tar helt enkelt över. Fast det gör ingenting jag har så mycket ljusglimtar i min vardag just nu så det kompenseras. Jag känner att jag har hittat en bra jämnvikt mellan skola, träning och vänner. Däremellan hinna med lite matlagning, tvättning, "Ensam mamma söker" och "Bonde söker fru".
Ikväll blir det abborrätning hos farmor och farfar, vilken kombination: Abborrar som jag älskar och en farmor och farfar som jag älskar!
Senare blir det storbak hos frida, närmare bestämt kanelbullar. Vilken kombination även där: Bullar vilket jag älskar och vänner som jag älskar likaså. Det där med att ta två flugor i en smäll gillar jag.

Inga kommentarer: