.

tisdag 25 september 2012

Bullbak.

Kvällen har spenderats på Doppingvägen, närmare bestämt hos Frida. Bullbak har stått på schemat.
För att vara första gången i mitt liv som jag lagat bullar, blev det ett mer än godkänt resultat. (Ärligt talat så kavla jag bara ut degen och pensla dom, så jag kanske inte riktigt kan ta åt mig äran!). Farmor gav bullarna 10 av 10 möjliga poäng, farfar sa att dom nästan var godare än farmors bullar. Vilket är ett ganska bra betyg med tanke på att hon har bakat bullar hela sitt liv.
Så om ni känner för en kaffe med kanelbullar är det bara att titta förbi på Nygatan, jag har frysen full. Välkomna!

(Bilden har jag snott av min vän Frida. Lovar att bjuda dig på en kanelbulle nästa gång du hälsar på som tack för lånet!)

2 kommentarer:

Josephine sa...

Ät inte upp alla, jag vill ha några imorgon!

Lappoflickan sa...

Det finns i frysen! :)