.

söndag 2 september 2012

Tjejmilen 2012 - Check!
Det är något som jag helt säkert ska göra igen, tror faktiskt att jag ska anmäla mig nu direkt, bums för nästa år. Det är en grej som alla borde uppleva nån gång i livet, tyvärr får inte ni killar delta tyvärr, om ni inte använder peruk och läppstift såklart. Stämningen, människorna, all musik och peppande, den fina löprundan runt Djurgården, allt det är så underbart och häftigt. Trots regn, massvis av lera,genomblöta skor och kläder, leriga ben och fötter, så var alla nöjda och stämningen var på topp. Hela loppet var typ som ett mingelparty, kan jämföras med en kväll på Arken, man småpratar med människorna brevid och peppar varann under loppets gång. Levande musik spelades längs löprundan, typ som på gubbhyllan, jag blev riktigt sugen på att ta en svängom men det hade jag inte riktigt tid med just då. Dricker vatten emellanåt och skålar med varann, typ!
Sjukt nöjd_tjej91!



Inga kommentarer: