.

torsdag 5 april 2012

Anatomi släng dig i väggen!

"YEEEEES LEEDIGT" tänkte jag när jag gick ut från skolan idag för att fira påsklov, dock låg anatomiboken glatt och väntade hemma på soffan när jag kom hem. Så det var bara att slå sig ner och plugga lite mera och lite mera. Så ja, det är mitt liv i ett nötskal just nu: Skola, plugga anatomi, äta, plugga anatomi, toa, plugga anatomi, ut på en joggingrunda, plugga anatomi, facebooka, plugga anatomi, sova.. Intressanta dagar jag har måst jag säga. Någon som vill byta?
Fast imorgon klockan 13.00 tar jag påsklov på riktigt och slänger anatomiboken på hyllan. Jag tar inte fram boken fören måndag, möjligtvis söndag. Ni kan inga tänka er hur skönt det är!
Så nu väntar två utekvällar, fredag och lördag. Kommer bli legendariskt, är så jäkla taggad! Vi ses ute i dimman.

Inga kommentarer: