.

torsdag 19 april 2012

Domen från dietisten.....

Jajamen jag var och besökte min kära dietist igår. Dock hade jag varken testat näringdrycker, ätit dressing till sallad, ätit många mål om dagen som jag hade lovat henne förra gången. Uuuups, dålig start! MEN nu kommer vi till det bästa, när jag ställde mig på vågen måsta jag knugga mig i ögonen flera gånger, blinka några gånger extra och nypa mig i skinnet för att förstå att det var sant. Vikten var 55 kilo! Alltså har jag gått upp 10 kilo sen jag kom från Helsingfors i december. Inte dåligt med 10 kilo på 5 månader!

Pizzan, kebabrullarna, hamburgarna, tortillasen har tydligen lagt sig. Så nu är jag och mina ärr mer än redo för beachsäsongen 2012. Here we come!

Tillpåköpet var jag upp till Kirran och hälsa på (jaaa nu tycker ni säkert att jag tjatar om Kirran hela tiden, men ni sku bara veta hur mitt år har underlättas av dom, helt otroligt) och det var såklart lika trevligt som alltid. Jag var lika glad att se dom och dom lika glad att se mig!
Fast nu står det pluggtime på mitt schema, så nu ska jag lägga mig på verandan och ta två flugor i en smäll: Plugga OCH samtidigt sola och kanske, kanske få lite brunfärg och några till fräknar!

Inga kommentarer: