.

tisdag 17 april 2012

Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.

För ett år sen var min högsta dröm att få äta pizza, få gå i skola och såklart att bli frisk. Fast nu har ju mina drömmar och önskningar ändras eftersom jag nu kan äta både pizza och har börjar studera till sjukskötare!
Jag kan ju säga att jag är ganska nöjd med mitt liv, jag är frisk, kan äta vad jag vill och studerar till det jag absolut älskar.

Fast mina absoluta drömmar är väll att bli en bra sjukskötare (typ som dom på Kirran, hihi) och försöka underlätta sjukhusvistelsen för dom som ligger inne. För jag vet vid det här laget hur viktigt det är att man "trivs" på sjukhus!
Såklart att skaffa pojkvän, barn och hus också!
Eller ja såklart att hållas frisk och slippa ligga på "fel" sida av sjukhuset, alltså patientsidan är ju största önskan jag har!



Såå inge mera sjukhusliggande på Kirran eller Karl-Gustaf (min droppställning) tack!

Inga kommentarer: