.

torsdag 5 april 2012

Har jag förresten sagt hur mycket jag älskar pizza? Köpt som hemlagad. Eller ja hemlagad är ju klart bäst och då är ju min egna pizza i topp. Men köpt funkar också ibland, typ som när man precis har fått påsklov.
Det känns nästan lite förbjudet när jag äter pizza, eftersom jag inte kunna äta det på ett år, känns det bara overkligt att mitt i allt få äta det, hur mycket jag vill tillpåköpet!
Under förra året var det närmaste pizza jag kom: soppa med pizzasmak! Och nu äter jag det typ en gång i veckan! Jaa det är sjuuuukt!
Känslan av att sätta tänderna i en saftig pizza, känslan av när fettet bara rinner nerför hakan, känslan av när jag känner lukten av nybakad pizza. Jaa det är obeskrivligt!
Jaa vissa är svaga för ciggaretter, snus eller alkohol. Men jag är svag för pizza jag!
Jag har så jäkla många anledningar för att fira och pizzan är en av dom.

Inga kommentarer: