.

måndag 9 april 2012

Meddelande till alla mina nära och kära, vänner och släktingar! Jag ber om ursäkt om jag är lite osocial nuförtiden, framförallt i veckorna. Anledningen till detta är anatomi kursen. Anatomin tar upp så mycket av min fritid för att det är utbildningens jobbigaste kurs och för att jag helst inte vill bli underkänd i provet. Det är utbildningens jobbigaste kurs för att det är så mycket att läsa och lära sig, veta hur kroppens alla delar funkar, vad det heter på svenska OCH latin, vad de har för uppgifter och allt sånt. Så allt mitt krut går ut på att försöka memorera allt det här i min hjärna och fatta alltihop och knyta ihop det i en påse!
Fast efter 11 maj, lovar jag att vara social och trevlig igen!

Tillpåköpet är det hårdträning inför sjöjungfru loppet 5 maj som gäller, powerwalk och joggning för hela slanten!
Ärligt talat förstår jag inte hur jag orkar med allt, som sagt för 2-3 månader sen orka jag inte ens gå en kilometer! Det är min jäkla envishet som spökar igen, tack för det!

Inga kommentarer: