.

söndag 22 april 2012

Dag 5 – En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag har jätte svårt för att bli kär, men lätt för att börja tycka om någon.

2. Jag älskar att plugga på prov när jag sitter på toaletten, för jag lär mig mest då.

3. Jag hatar att sjunga. Fast när jag är i duschen, när jag kör båt och när jag kör bil så tycker jag att jag är nästa idol.

4. Samma sak gäller dansandet, jag hatar att dansa! Fast när jag är på Kino klockan 2 en fredagskväll tycker jag att jag är så pass bra att jag kan dansa på bordena.

5. Jag älskar barn! Det är det bästa som finns.... och var lugna än ska det inte komma ut nå barn på många år!

6. Egentligen hatar jag att stå i centrum med all uppmärksamhet på mig!

7. Jag har fobi för att hacka lök!

8. Jag är otroligt mörkrädd och när jag sover ensam i lägenheten tittar jag alltid under sängen innan jag ska sova!

9. Jag är en riktig tävlingsmänniska och skulle helst vilja vara bäst på allt! Tillpåköpet är jag världens sämsta förlorare, hatar att förlora!

10. Jag kan inte vara sur på nån!

Inga kommentarer: