.

måndag 16 april 2012

I helgen hade jag och Alexandra "Fångarna på fortet" med alla barn på Lappo. Övernattning på Klockkulla, stafetter, turneringar, smaktest, så ska det låta, bio.... Var bara några av sakerna som stod på helgens schema.
Resultatet var 10 super nöjda och glada barn och en trött Julia med träningsvärk idag! Så jag antar att det är bra respons, så vi får helt enkelt ta och göra det igen.
Idag blev det minsann en kort skoldag. Traskade iväg till skolan till nie och kom hem redan klockan tie. Kändes egentligen helt värelöst att kräla upp ur sängen (med träningsvärk och en helg med alltför lite sömn - ni kan ju bara tänka er hur tufft det var) för att gå i skola en timme. Så inga klagar jag, mera timmar till
pluggande - Ja tack, det behövs!
Jag känner mig ungefär som en duracell kanin för tillfället, går och går och går och går! Fast jag pluggar och pluggar och pluggar! Jag ser inget slut helt enkelt
Idag låg jag faktiskt på verandan ute i solen och läste lite, så nu är jag några fräknar rikare och ännu lite smartare gällande respiration (lungor och andning och sånt), inga illa pinkat det heller!


Inga kommentarer: