.

fredag 13 april 2012

Tänkte liva upp lite i bloggen med en lista som jag hitta på en random blogg!
Varje dag ska jag skriva om en rubrik. Kan bli lite intressant, eftersom ni kanske vill veta saker om mig och inte bara att jag äter rökta räkor till middag och att jag pluggar anatomi tills jag storknar!

Dag 1 – Typ av killar jag faller för.

Dag 2 – Min favorit årstid och varför.

Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 5 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 6 – Vad betyder äkta kärlek för mig

Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 10 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 11 – Mitt drömbröllop.

Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 13 – Någonting jag ångrar.

Dag 14 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 15 – Min favorit film.

Dag 16 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 17 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 18 – En låt som får mig att gråta.

Dag 19 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 20 – Det här upprör mig.

Inga kommentarer: