.

fredag 13 april 2012

Dag 1 – Typ av killar jag faller för.

När jag kommer till killar så är jag lite kräsen, eller för att vara ärlig: JÄTTE KRÄSEN! Det är inte många som uppfyller mina önskningar om hur en drömkille skall vara och det är inte ofta som jag blir kär. Tror det har hänt en eller kanske två gånger i mitt liv! För det är ju skillnad på att tycka om nån och vara kär. Skit samma nu var de killarna jag skulle skriva om.
Min absoluta drömkille ska vara vältränad, social, humor, bra kontakt med mina vänner och släktingar, snygg klädstil skadar ju aldrig. Det ska vara en kille som jag både kan vara ute och festa med och ha myskvällar bara han och jag. Han ska göra alltför mig, men samtidigt inte hela tiden vara med mig utan han ska vara med sina kompisar också. Håret får ju gärna var snyggt fixat och så. Tatueringar är skit snyggt, men inte för mycket.

Jaaa som ni ser är det en lång lista, såklart kommer jag ju aldrig hitta han som har allt det där. Men drömma kan man ju alltid!

Inga kommentarer: