.

lördag 14 januari 2012

Fenomenal tacopaj!

Befinner mig just nu i Åbo och har just avnjutit min egen underbart goda tacopaj. Inte för att skryta så var den otroligt god, så kocken var fenomenalt duktig. Bra jobbat kocken! Ja just de, det var ju jag det. Så bra jobbat Julia, det fixa du allt bra! Kanske jag är den nya Gordon Ramsay?! En bra bit påvägen iaf! Och snart blir det att vräka i sig en fastlagsbulle, namnam! Mumsmums! Ska man gå upp i vikt så ska man!

Ikväll ska jag på bio med min vän Mia och se the girl with the dragon tattoo, ska bli riktigt skoj. Och gissa vem som kommer vräka i sig mängder av popcorn? Jepp ni gissa rätt, JAG!! Imorn drar vi iväg till H:fors för min undersökning tidigt på måndag morgon, och jag kan ju säga att det inte är nått som jag ser framemot direkt! Bara jag hör ordet Helsingfors så får jag rysningar, och mina tankar far till all sjukhusvistelse och min operation. Såå nej jag kommer inte att flytta till helsingfors i första taget, får bara dåliga minnen!

Inga kommentarer: