.

söndag 22 januari 2012

Promenader i vintervädret!

Mitt mål är nu att komma igång igen, få tillbaka min kondis. Som en gång i tiden var riktigt bra, fast har en bit tills jag är i den formen igen! På träningsschemat står en timmes långpromenad varje dag, för att fira att det är söndag idag (bör man fira att det är söndag? men iallafall) så har jag gått på två stycken långpromenader i vintervädret. Ganska duktigt va? Med tanke på att jag under julen knappt orka gå en kilometer utan jag måsta bli skjutsad i skottkärra titt som tätt, dock var det ju rätt skönt att få åka, nått annat kan jag inte påstå. Och för två månader sedan var det rullator som gällde för mig när jag skulle gå till toaletten eller vandra i korridorerna. Jag hade b.la rullator race me pensinärerna i H:fors, men jag förlora! Då måste man ju säga att kondis verkligen är i botten! Idag så har min kondis blivit så pass bra att jag bra orkar med en timmes promenader i ganska rask takt.

Såå utvecklingen har skett ganska snabbt kan man lugnt säga, glad tjej!

Inga kommentarer: