.

tisdag 3 januari 2012

Haha

Ibland känner jag mig bara för dum, för korkad, som en idiot helt enkelt!

Jag: När korsfästes Jesus egentligen? På påsk va?
Marcus: Långfredagen...
Jag: Men när Återuppstod han då? Skärtorsdagen?
Marcus: Skärtorsdagen var före långfredagen.....

Så kan det gå ibland när man inte tänker till riktigt! Men det händer väll alla ibland?

Mamma: Vill nån ha Lutfisk?
Jag: Alltså varför heter det lutfisk? Är lut en fisk eller?

Ja jag vet ibland så står det still i min hjärna, jag tänker inte till riktigt innan jag öppnar käften alla gånger... hehe!

Tommy: Det är bäst att fara till Romme och skida sista helgen dom har öppet, för då är man nästan ensamma i backen...
Carro: Men då brukar backarna vara slaskiga på eftermiddagarna!
Julia: Jag tycker backarna är bäst på morgonen när dom är nypiskade.....
Julia: eller jag mena pistade....

Nu tänker jag inte bjuda på fler dumheter sagt av mig, för då blir det bara pinsamt. Om det inte redan är det förstås?

Inga kommentarer: