.

söndag 22 januari 2012

Lugn helg!

Den här helgen har varit efterlängtad och välbehövlig (kan man säga så?), efter en tuff första vecka i skolan. Så det har varit en riktigt skön och mysig helg, har mest försökt vila upp mig för ännu en till skolvecka! Igår drack jag förresten ett glas champagne och tro det eller ej så börja det snurra lite i huvvet, så efter det blev det bara äppeljuice i dryckesväg resten av kvällen och tryggast var väll det både för mig själv och min omgivning. Ja undrar hur det kommer sluta nästa helg när jag ska ut på krog? Om jag blir halft berusad av ett glas champagne? Jag kanske somnar redan innan krogen eller somnar på Arkens toalett? Kanske det är någon som är lite lättpåverkad? Svar JA! Om inte annat så kommer det ju bli billigt när jag inga tål så mycket. Det gäller att se det positiva i saker och ting, inte för att skryta så är jag expert på sånt!

Förresten så är jag tydligen kung på bowling. Jepp det är faktiskt sant!! Jag fick typ sex stycken, 6 stycken, JAA 6 stycken strike! Tillpåköpet så vann jag också, fast ingen är väll så värst förvånad att jag skulle vinna... eller? Ja jag visste väll det. I fredags var det bio och lite indigohäng som gällde, på Indigo så sög vi i oss två drinkar var, och ärigt talar så kändes det lite i huvvet lite efter det med. Men det kan vi hålla tyst om va? Måst säga att det var en riktig mysig fredag. hihi

Inga kommentarer: