.

torsdag 26 januari 2012

Nöjd tjej!

Jag måst bara säga att: JAG ÄR SÅ JÄKLA NÖJD TJEJ!

Jag trivs superbra i skolan. Riktigt intressant och det är ju super kul att plugga
( säger jag nu efter två veckor, men om två månader säger jag nått heeelt annat), knappt att man vill att det ska bli helg, när det är fredag eftermiddag längtar man nästan till måndagen igen. Nästan så att man hoppas att läraren ska ge mig massa läxor jag måste plugga på. Klasskamraterna verkar riktigt trevliga, allt från 19 till 58 åringar! Ja ni såg rätt vi har faktiskt en 58 åring på klassen, "mommo" som vi kallar henne. Tre år till pensionen när hon blivit klar sjukskötare! Heja heja!

Jag kan äta ALL mat nu, jag kan nu officiellt kalla mig allätare igen, soppdiet släng dig i väggen, pizza diet låter mycket apptitligare! Måst säga att det känns konstigt att käka fisk, det känns förbjudet och käka kött och inte på tal om pizza. Det känns helt fel när jag äter pizza, det känns som jag int får äta det! MEN JO FÖR TÄNKT DET FÅR JAG! Aldrig mera soppa om jag får bestämma!

Imorgon ska jag fira att jag blivit frisk, kommer bli legendarisk! Champagnen är på kylning, festmat ska inhandlas och finkläder ska på. Imorgon, imorgon är det en speciell dag. Det är fira-att-Julia-är-frisk-dagen! Såå imorgon blir det slå klackarna i taket på Kino.

Jäkligt_Nöjd_Tjej91:

Inga kommentarer: