.

torsdag 5 januari 2012

Skola, wiiihuu!

Nu kanske ni undrar var jag håller hus nuförtiden! Och vad jag gör och så?
Jo just nu befinner jag mig på Brändö för att njuta av den sista långa ledigheten jag kommer ha på ett tag framöver. För att om lite mer om en vecka så är det skolstart som gäller för min del. Jag känner mig just nu som en 6 åring som bara väntar på att få börja första klass, räknar ner dagarna! Som längtar efter att få en ny skolväska, nya pennor och suddgummin, nya böcker och få träffa sina nya klasskamrater. Tillochmed längtar efter att få läxor! Så det är med spänning och lite nervositet jag kommer att kliva in på Högskolan första skoldagen!

Förövrigt gör jag inte så mycket på dagarna. Bara vilar upp mig, ute och jobbar på konditionen och frossar i mig mat och dylika godsaker i hopp om att gå upp i vikt! På dagarna blir det mys i min rosa OnePiece för fulla muggar. Jag tar det så lugnt man bara kan ta det helt enkelt!

Inga kommentarer: