.

tisdag 31 januari 2012

Gårdagens skratt!

Igår fick jag mig ett gott skratt på bion, det gjorde verkligen min dag. Jag kände mig riktigt rolig och fyndig måst jag säga.

Julia: På torsdag ska vi borsta tänderna på varandra i skolan!
Carro: På varandra? Varför det? Gud vad löjligt..
Linus: Carro ska vi börja borsta tänderna på varann?!
Julia: Jaa Carro kanske tänder på sånt...

Efter ett bra tag..
Julia: haha.... hahaha... HAHA! tänder.... hihihi... tända på tänder.... hahah....... fattar ni?!
Alla andra: hahahah!

Så där var jag ganska rolig utan att ens veta om det själv, kanske jag sku satsa på en karriär som stand up komiker?! Jag lovar om min karriär som sjukskötare misslyckas, så blir stand up komiker min framtid! Varför inte ha Björn Gustavsson som kollega? Inte tackar man ju nej till det! Och vara med i Parlamentet på söndagskvällar på tv4 skulle ju inte sitta helt fel... och bli tv-kändis på samma gång? Ja tack! Det är väll allas dröm? Kanske man skulle byta bana? Eller jag trivs ganska bra som sjuksköterskestuderande ännu faktiskt. Fast om dom ringer och vill ha mig i direktsändning i Parlamentet på söndag så lovar jag att överväga ett karriärsbyte!

Inga kommentarer: