.

tisdag 17 januari 2012

Pizza och skolstart på samma dag!

Första skoldagen avklarad! - CHECK!
Jag kan nu officiellt kalla mig skolflicka, känns konstigt men så otroligt roligt. Märkte redan första dan att jag kommer stormtrivas och det verkar hur intressant som helst faktiiskt! Dock är det dyrt att studera märker jag av redan. Böcker som ska inhadlas och dom kostar skjortan! Sprutor ska tas och betalas, lunch varje dag på stan blir dyrt i längden (dock har jag valt att käka hemma för det mesta), andra skolgrejjer som häften, pennor, sudd, pärmar måste köpas! Huj huj säger jag bara, om man inte är så kommer man iallafall att bli en fattiglapp efter dessa år!

En annan helt underbar nyhet är att det blir pizza till middag idag, ni såg helt rätt, PIZZA! Efter allt mitt sucktande efter pizza på bloggen så har ni förstått hur jäkla mycket jag vill ha det. Men nu är det dagen med stort D. Pizza-dagen, egentligen borde vi korka upp champagnen och ta på finkläderna, för detta är ett väldigt speciellt tillfälle! Det vet alla som känner mig. Den här dagen har jag längtat till i ungefär 367 dagar. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag är helt uppe i varv. Jag kan inte beskriva känslorna.
Glädje, lycka, lättnad, och ännu mera glädje! Jag drägglar på tröjan bara jag tänker på pizza. Jag har tänkt att jag ska dela me mig av min glädje, så förhoppningsvis kommer det en video upp när jag vräker i mig min första pizza.

Inga kommentarer: