.

måndag 30 januari 2012

Läkarbesök!

Har varit på läkarkontroll idag! Vi kom fram till att jag har gått upp ett kilo sen senast, tror att dom där pizzorna som jag har ätit har satt sina fotspår, eller så har mina muskler kommit tillbaka? Hur som helst är det ju suveränt med ett kilo till som värmer min kropp i det kalla vintervädret.
Vi kom också fram till att jag inte ska dricka mycket alkohol och absolut inte nån starkare sort, så där fick jag svaret till varför jag hade så sjukt ont i mgen i lördags, så de blir hallonsaft för mig på helgerna. Kanske jag kan dricka nån breezer!
Så allt ser suveränt ut! Vad är bättre än det liksom?! Det ska jag fira med bio och popcorn, mums!

Såklart så var jag ju upp och hälsa på mina sköterskor på Kirran också, alltid lika roligt! Finns inget bättre än att sitta i deras sköna stol i kafferummet och prata skvaller med dom, hihi :)

Inga kommentarer: