.

torsdag 12 januari 2012

Festa? Ja tack!

Imornbitti bär det av till Åbo.... ja jag vet IGEN! Som sagt var jag där förra helgen också, fast då var jag bara över dan och nu blir det liksom hela långa helgen. Om jag har en riktig, riktig tur så väntar ett Nelly paket på mig i Åbo med tre klänningar. Åååh jag blir så jäkla festsugen bara jag tänker på dom där klänningarna!
Jag känner att det börjar bli dags att festa loss riktigt mycket, dansa på krogen så mycket att man har så ont i fötterna så man inte kan gå dagen efter, skrika/sjunga så mycket att man knappt får ett ljud ur sig dan efter, vara uppe så länge så att man sover på soffan hela dan efter, äta mängder av pizza efter krogen och dagen efter, ha så otroligt roligt så att man vaknar med ett leende på läpparna dagen efter. Jag älskar dom där känslorna! Arken och Kino, nu är jag på benen igen så snart blir de fest på riktigt!
Kanske det blir ett blogguppbehåll över helgen, eftersom jag är i Åbo och umgås med syskonen och på måndag e jag i Helsingfors!

Såhär jäkla partysugen känner jag mig nu!

Inga kommentarer: