.

måndag 23 januari 2012

Tillskott i garderoben!

Ja just ja, det där med shopping förbud sket sig, det hände liksom en grej. Alltså... eh.. jag råka...av misstag.. typ.. gå in på magiue.... så eehh.. hade dom ett par jeans som satt perfekt... jaa jag bröt mitt shoppingförbud efter en vecka!! Fast man kan ju faktiskt inte snylta jeans av sina 16 åriga kusiner hela tiden heller och int kan man ju gå rumpan bar? Så vad skulle jag ha gjort? men jag skrev ju faktiskt att jag hade undantag om jag verkligen måsta köpa nånting och det här var precis ett sånt läge, en kris situation!! Så visst var det okej att jag köpte dom? Dom var faktiskt på rea och billiga!
Jag vet precis vad syster min tänker nu. " Jag visste det, du klarar ju inte ens en vecka utan att shoppa.. Du är ju shoppingberoende! Du har ju massa kläder så varför köper du nya kläder hela tiden!" Jag hör hennes irriterade röst eka i mitt huvve, hur hon försöker låta vuxen och förståndig och ge mig råd. Så säg ingenting, snälla! Tack!

2 kommentarer:

Josephine sa...

Helt rätt. Precis så tänker jag! Hela min familj är en bunt shoppingmissbrukare!

Lappoflickan sa...

höhö ska du säga, nog är du också duktig på att shoppa. Skyller ifrån sig bara sådär!